Mencari Mardhatillah 39

Sangat tersentuh apabila menonton Bicara Selebriti dimana moderatornya saudara Amin Idris menyanyikan lagu Aku Cinta Allah (Wali Band-Indonesia). Ianya mengusik jiwa dan perasaan dan terasa ingin berkongsikan liriknya bersama supaya dapat sama-sama menghayati setiap dari lirik tersebut. Kalau didengarkan sekali melodinya pastinya lebih menyentuh malah mungkin boleh mengalirkan air mata.


Andaikan…diriku bisa seperti yang lain..
Yang Kau sayang..
Yang Kau rindukan..
Yang Kau cintai..

Aku lemah.. TanpaMu aku lelah
Aku sungguh tak berdaya
Tolongku..Tolongku.. Ya Allah..
Setiap air mataku mengalir
Allah aku lemah dan tak berarti
Setiap derai tangis membasahi
Allah jangan tinggalkan aku lagi

Aku sayang Allah..
Aku rindu Allah..
Aku cinta Allah..


Hanya pada Allahlah tempat kita sandarkan segala sesuatu. Ingatlah bahawa rezeki bukannya di tangan manusia tetapi di tangan Allah. Ianya telah tertulis di Lauh Mahfuz. La Ilaha Illallah. Tiada Tuhan yang layak di sembah melainkan ALLAH!

No comments: