Terima kasih Tuhan

Terima kasih wahai Tuhanku

Yang sentiasa melimpahkan rahmatnya

Membenarkan aku menghadapMu

Tuhan Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang

Untuk bercakap dengan Tuhan

Mengizinkan ku minta padaMu

Memuja memuji sepenuh hatiku

Memohon munajat padaMu ya Rabbi

Tapi aku khuatir ketika menghadapMu

Tidak pula pandai beradab denganMu

Aku mula bimbang kalau aku derhaka

Dalam ketaatan bukan rahmat dariMu yang ku dapat

Tapi kukan dapat kemarahanMu

Ya Rabbal ‘Alamin maafkanlah aku

3 comments:

Miss Zahidah Zakaria said...

salam ziarah :)

Ummi Ida said...

salam ziarah dear!
line by line makcik baca cerita Raja..;)

Raja Azliza said...

harapan raja bagi yg mengunjungi blog ini, doakan kesembuhan raja. alhamdulillah appointment dgn Dr ahad lepas. Dr buang satu anti-depression n kurangkan dos mood stabilizer. dari 5 biji tiap2 malam, tinggal 3 biji je.